Vaše reklama

adv

Děkuji Vám za Váš zájem!

Ráda bych Vám představila čtenáře blogu Originální Svatba. Jsou to mladé, současné, designem inspirované, elegantní, kreativní, ale hlavně jedinečné budoucí nevěsty (ale i ženichové). Také talentovaní profesionálové a svatební dodavatelé. Kvalita a styl dodavatelů je pro mě důležitý, protože čtenáři tohoto blogu si zaslouží to nejlepší. Mým hlavním cílem je přivést dohromady stylové nevěsty a úžasné dodavatele, které se sem budou rádi vracet.

Statistiky

Každý rok pro vás připravuji aktuální Media Kit plný statistických údajů a zajímavých informací za uplynulé období. Pokud máte zájem o zaslání Media Kit-u, napište mi.

Možnosti reklamy
  • Reklamní bannery na pravé liště – Boční reklamní prostor lze využít dvěma způsoby, malou a velkou bannerovou reklamou. Spousta reklam může na blogu působit rušivě, proto je prostor pro tuto reklamu limitován. Pokud chcete inzerovat touto formou, získáte k ní zmínky na sociálních sítích a prioritní uveřejnění vašich příspěvků na blogu.
  • Sponzorství – Pokud na blogu nechcete inzerovat, ale přesto chcete přitáhnout pozornost čtenářů, můžete to udělat díky staré dobré a účinné soutěži. Napište mi, pokud máte zájem prezentovat se touto formou.
  • Katalog dodavatelů – Byl vytvořen prioritně pro to, aby pomáhal nevěstám a ženichům najít ty správné dodavatele pro jejich velký den. Páry v něm mohou vyhledávat podle typu činnosti a lokality. Čas je příliš cenný a já se touto cestou snažím plánujícím nevěstám a ženichům pomoci najít třeba vás. Chcete se dozvědět víc a stát se tak součásti komunity kolem Originální Svatby? Napište mi a já vám zašlu Media Kit, se všemi potřebnými informacemi.
Media Kit

Máte-li zájem o jakoukoli formu reklamy nebo prezentace na blogu Originální Svatba, napište mi a já vám zašlu aktuální Media Kit. Nezapomeňte přidat odkaz na vaše stránky, abych si je mohla prohlédnout. Vezměte prosím na vědomí, že pouze dodavatelé, kteří ladí s estetických cítěním blogu a čtenáři budou schváleni pro reklamu a/nebo sponzorství.